Friday, June 6, 2008

我曾是个山贼

Long long time ago, in the southern province of China, two brothers were traveling along the mountains, on their way to the next village. One is wise, the other is sleazy.

The Wise Man...


The Sleazy Brother...


Suddenly a group of 山贼 (mountain bandit) jumped out behind the bushes.

The Bandit....


山贼: 抢劫!要钱要命!? 哈哈哈哈!

成熟稳重: Sigh~ 年轻人… 你有手有脚… 年轻有为… 为何要做这种事呢?

山贼: Oh~ 我长这么大, 从来没人跟我说这些话! 好感动!!!

淫贱人: haha… 这位人兄, 我没钱的!我也不认识这个人!你要就杀他吧!绕我的小命吧!heehee…

山贼: 你这个贱人!! 还是不是人啊!! 竟然出卖你的兄弟!! 好!!! 今天就给你一个教训!兄弟们, 把那家伙给奸了!!!

淫贱人: 不要啊啊啊啊啊啊………

山贼: 这位成熟稳重的先生,别担心, 从今以后, 我会改头换面, 从新做人, 我们后会有期…!




三年后...




The wise man was walking along the streets when a rich man stopped him in his path

Stinking Rich Dude...


有钱人: 先生! 你记得我嘛? 我就是三年前的山贼!

成熟稳重: 哦! 你看起来好像很有钱哦…

有钱人: 哈哈哈… 多亏先生的教训, 我现在是一个事业有成, 很有钱的商人啊 ! 哈哈哈哈… 我有钱到连我也觉得自己有点恶心, 你看, 我还请了一个从印度来的奴婢 !! 他的名叫 阿里巴巴 ….

阿里巴巴: 你好my name is 阿里巴巴. 我love to 吃咖哩. 老板每天给我吃咖哩! 我很开心!




And they all lived happily ever after...



director - CoCo
actor - CoCo
writer - CoCo
producer - CoCo
camera man - Zinc
costume - Zinc

No comments: